|
www.allelujacrok.fora.pl "Alleluja wznieś pod niebo głos. Pan dał słowa moc!"Portal dla Scholi,LSO i Zgromadzania Zmartwychwstańców.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bbeata
Administrator
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nieważne,ważne dokąd..
|
Wysłany: Nie 19:11, 27 Kwi 2008 Temat postu: XV MINI EMAUS!Informacje ogólne. |
|
|
1. Temat: „BĄDŹMY UCZNIAMI ZMARTWYCHWSTAŁEGO”
2. ORGANIZATOR:
Organizatorem XV. MINI-EMAUS jest Centrum Powołaniowe EMAUS z Mszany Górnej (ZMARTWYCHWSTAŃCY).
3. MIEJSCE, TERMIN i UCZESTNICY:
XV. MINI-EMAUS odbędzie się w Mszanie Dolnej, w dniach od 30.04 do 3.05.2008. Uczestnikiem jest
Liturgiczna Służba Ołtarza oraz inne (dziecięce i młodzieżowe) wspólnoty z apostolatów prowadzonych przez
Zgromadzenie Zmartwychwstania Pańskiego.
4. ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia prosimy przesyłać tylko pocztą elektroniczną do 20 kwietnia 2008 roku, na adres:
[link widoczny dla zalogowanych]
Każde zgłoszenie będzie potwierdzone specjalnym mailem. W przypadku braku otrzymania takiego
potwierdzenia, prosimy o kontakt z Centrum Powołaniowym EMAUS w Mszanie Górnej. Nie zgłoszenie się
w terminie oznacza brak udziału w tegorocznym Mini-Emaus lub dyscyplinie sportowej.
5. NOCLEGI:
Przewidujemy trzy noclegi. Konieczne są karimaty i śpiwory. Po przybyciu do Mszany Dolnej należy zgłosić się
w recepcji internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych (ZSP, „OGRODNIK”) – dojście od ul. Marka 2.
W miejscu noclegu opiekę nad młodzieżą sprawują opiekunowie danej grupy, którzy wraz z nią nocują
i ponoszą pełną odpowiedzialność za swoich podopiecznych i stan zajmowanego obiektu.
UWAGA!!!
Prosimy uczestników o nie zabieranie ze sobą przedmiotów wartościowych oraz zwracanie uwagi na swoje rzeczy
osobiste i pozostawianie ich w należytym porządku. Prosimy także o staranne przygotowanie kilkuminutowej
(do 5. minut) prezentacji swojej grupy podczas uroczystości otwarcia Mini-Emaus w dniu przyjazdu.
6. POSIŁKI:
Śniadania, obiady i kolacje spożywamy w internacie (chyba że Organizator zaproponuje inaczej).
7. OPŁATY:
Część kosztów organizacji MINI–EMAUS pokrywają uczestnicy: 70,00 zł od osoby. Zebrane wcześniej
pieniądze opiekunowie wpłacają w recepcji przy zgłoszeniu przybycia grupy.
8. RZECZY KONIECZNE:
a) Każdy powinien zabrać ze sobą:
· legitymację lub inny dowód tożsamości
· śpiwór – koniecznie!!!
· karimata – koniecznie!!!
· przybory toaletowe
· strój sportowy (kąpielówki, spodenki, koszulka, buty sportowe do poszczególnych konkurencji – do gry na sali
gimnastycznej obowiązuje obuwie sportowe z jasną podeszwą! – pod groźbą dyskwalifikacji)
· ubiór na wypadek deszczu
· kubek do picia
· księża proszeni są o przywiezienie ze sobą alby i stuły (koloru białego)
b) Grupa niech zatroszczy się o:
· stan łaski uświęcającej, by przystępować do Komunii św.
· kulturę osobistą i życzliwość oraz udzielający się innym dobry humor
· ubezpieczenie poszczególnych osób na czas trwania zjazdu (łącznie z podróżą) – wg uznania rodziców i opiekunów
· proporce, transparenty (z nazwą miejscowości, parafii) jednolite barwy lub inne znaki wspólnoty
· solidną i radosną prezentację wspólnoty (ok. 5 min.)
· instrumenty muzyczne (gitara, tamburyno, itp.)
· dar ołtarza (dla Centrum Powołaniowego EMAUS)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|